Sisuloomeagentuur Kirjutaja on Sisu Looja,

pakkudes professionaalseid kirjutamisteenuseid.

 
copywriter
 

Kujuta ette, et Sa ei pea ise pead vaevama selle üle,

* kuidas koostada korralik uudiskiri;
 
* kuidas kirjutada informatiivne ja sujuv artikkel;
 
* kuidas luua väärtust pakkuv ja hariv blogipostitus;
 
* kuidas Su kodulehele saab hea sisu.

 
 
 
 
 

_________________________________

 

Mis on meie 4 kõige sagedamini loodavat sisu?

1. Blogiartiklid

Blogi loomine võtab aega loetud minutid, kuid mitte kõik artiklid ei too sellist tulemust nagu soovitakse. Eesmärgipärase töötamise puhul on oluline, et see tegeleks müügi asemel hoopis inimeste harimise ja aitamisega, luues klientidele reaalset väärtust.

2. Uudiskirjad

Uudiskirjade saatmine on pikalt olnud kasutatav kanal, kuid mida enam ettevõtted mõistavad, kui väärtuslik on olemasolevate klientidega suhtlemine, seda tähtsamaks muutub ka uudiskirja sisu, strateegia ja kvaliteet. Olemasoleva kliendi kordusostule saamine või ostukorvi suurendamine ja sagedasemaks muutmine on alati oluliselt soodsam kui uute klientide saamine.

3. Facebooki sisu

Sotsiaalmeedias aktiivselt figureerimine on oluline nüanss kogu brändiloomes. Klient vaatab tervikut ning üha sagedamini satuvad inimesed lisaks kodulehele ka ettevõtete Facebooki kontole. Facebookist, nagu ka ka teistest sotsiaalmeedia kanalitest, on saanud justkui visiitkaart ettevõtte turvalisuse, pädevuse ja populaarsuse hindamiseks.

4. Kodulehe sisu

Koduleht on number 1 koht, kuhu inimene jõuab läbi Google. See on koht, kust algab hindamine, mainekujundus, müügiprotsess ning suhte loomine. Oleme kogenud, et ettevõtete kodulehed on sageli liiga enesekesksed, keeruliste lausete ja mõistetega, ebaratsionaalselt pinnapealsed või vastupidiselt äärmiselt põhjalikud. Koduleht peab olema selline, et oled selle sisu üle uhke. Sisu peab töötama ja täitma oma eesmärki – tooma Sulle tellimusi, päringuid, registreerumisi jt.

_________________________________

 
 

kirjutaja

* Meil on 10-aastane kirjutamiskogemus
 
* Väga lai kirjutamisteemade valdkond (sport, ehitus, renoveerimine, kodu, ilu, meditsiin, tervis, toitumine, puhkus)
 
* Toimetame “tooreid” tekste
 
* Tõlgime tekste mitmetesse keeltesse
 
* Kirjutame mitmes keeles (eesti, inglise, vene, soome jt)
 
* Turundus-, psühholoogia- ja NLP-teadmised
 
* Oleme kirglikud sisuturunduse fännid

 

_________________________________

 

Kuidas Kirjutaja alguse sai?

Elas kord….

…… üks neiu Getter, kes juba varases lapsepõlves pidas mitmeid erinevaid päevikuid, kirjutas fantaasiajutte ning luuletusi. Tihti uinus ta, pliiats ja märkmik süles ning vabal ajal tegeles palju kirjutamisega.

Kooli ajal oli kirjandite ja esseede kirjutamine temale lihtsamad kui hommikune hammastepesu. Sulg lippas, mõte jooksis ning auhinnad erinevatelt esseekonkurssidelt tulid. Gümnaasiumis lisandus esseede, novellide ja kirjandite kirjutamisele ka ajakirjanduslikud tekstid, sest Getter hakkas kõigepealt kaaskirjutajana, kuid siis juba peatoimetajana tegelema koolilehega. Suviti tegi ta reporterina tööd Türi Rahvalehes ning kaasautorina Järva Teatajas. Abituriendina oli Getter isegi oma kooli ametlik pressiesindaja.

copywriter2Kui sammud ….

…. viisid pealinna Tallinnasse, siis hakkasid tulema esimesed proovilepanekud ja enda tõestamised “suures meedias”. Getteri artiklid ilmusid erinevates üleriigilistes väljaannetes, näites ajakirjades Eesti Naine, Anne & Stiil, Kroonika Kodu-Eri, Psühholoogia Sinule, Kodu & Aed, Oma Maitse, Naisteleht, Naised. Vahepeal töötas ta veebitoimetajana nii Kroonikas kui ka Naine24’s, kuid vabakutselise elu meeldis rohkem, sest ta nautis sellega kaasnevat vabadust ja laia teemaderingi.

Vaikselt hakkas ….

…. Getteri kirjutamisprofiil laienema. Lisaks ajakirjanduslikele tekstidele (mis olid väga mitmekülgsed, alustades lühikestest uudisnupukestest lõpetades pikkade esikaanelugudeni) kirjutas ta nüüd ka vaikselt kodulehtede sisusid erinevatele ettevõtetele. Paljud tuttavad hakkasid Getteri käest aina sagedamini paluma kirjutamis- ja toimetamisteenust nii era- kui ärihuviks.

Ühel hetkel …..

….. naine mõistis, et tuleb loobuda traditsioonilisest palgatööst ning muuta oma hobi ja kirg põhitööks. Nii sündis otsus luua ettevõte Kirjutaja OÜ, mis sai asutatud 11. aprillil 2013. Sest peale on elu ja hea energia ettevõtet soosinud, sest tööd on alati olnud palju.

Sügisel 2013 tehti Kirjutaja loojast, Getter Orusalust, saade Meie Inimesed seeriasse. Täpsemalt saate temaga tutvuda läbi selle. Saate leiad SIIT.

Kõigest aasta pärast firma asutamist oli erinevaid kirjutamisprojekte nõnda palju, et tuli kirjutajate ringi laiendada, sest enam ei jõudnud Getter üksinda kogu seda kirjutamist ära teha. Õnneks on elu toonud selle kolme aasta jooksul kokku kirglikud kirjutajad, kes tänaseks moodustavadki tugeva tiimi.

Tänaseks ….

…. on ühe-mehe ettevõttest saanud orgaaniliselt väga kiiresti kasvav sisuloomeagentuur, kuhu kuulub 6 kirjutajat, projektijuht, tegevjuht, raamatupidaja, keelekorrektor, toimetaja ning disainer/kujundaja. Lisaks on meil lai kontaktidevõrgustik ja tugev koostööpartnerite ring, tänu millele saame klientidele pakkuda mitmesuguseid teenuseid, hoides kvaliteeti kõrgel.

 

_________________________________

 

Oleme spetsialiseerunud Sisu Loomisele.
Teeme seda kirglikult ja suure armastusega.

copywriter

_________________________________

 

* Oleme klientidele orienteeritud

* Keskendume alati igale kliendile personaalselt

* Eesmärk on, et töö saaks tehtud parimal moel

* Rahulolu nii teile kui meile!

_________________________________

 

Kirjuta meile!

Saame tuttavaks ja loome koostööks soodsa pinnase
 
kirjutaja@kirjutaja.ee